For Honor bojuje o přežití se 2 tisíci uživateli denně

Podle webu GitHyp (stránka zaobírající se přitažlivostí „velkých“ her pro masy) na tom hra „For Honor“ není nikterak slavně – je to několik měsíců po jejím uvedení a objem pravidelných návštěvníků klesá a klesá…

„For Honor“ („brawler“ žánrem), který Ubisoft uvedl v roce 2017 aktuálně vidí ještě větší pády v návštěvnosti (a i hratelnosti celkem logicky), nežli u jiného titulu „The Division“, jinak další podobná multiplayerová ubisoftí brawlerovka.

To je mimochodem poslední dobou mor podobných her – když je hra ještě ve stádiu beta-testu a alfy, ještě pořád se hráči pohybují v desítkách tisíc, ovšem když se z plánovaných stovek tisíc a milionů stanou tisíce, je zřejmé, že někde je něco špatně.

Nakonec, když se tak hráči mohou chovat, když mají na výběr z hodně her, proč by nemohli s čistým svědomím? Oni rozhodují svými penězi, kdo je a není dobrý, navíc, herní trh je mimořádně přecpaný a nasycený dnes již, takže jen blázen by zde čekal zázraky v duchu Diabla co týden…

A když k tomu hráči ještě připočtou problémy Ubisoftu při uvádění her a váhavosti spravit je včas, není se co divit, že hráči dají přednost jiným firmám a hrám (ať již uvedeným nebo ze svého zlatého fondu osvědčených klasik).

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář