Hráči FIFA 17 požadují od EA vysvětlení ohledně automatické obtížnosti

Hráči sdružující se okolo titulu FIFA 17 požadují od EA vysvětlení, jak je to se skriptováním (též „momentum“) v jejich hrách, když dosud EA zaníceně tvrdila, že tam nic takového není (a přesto se věc dá najít v datových souborech).

Pro ty z nás, jenž jsou zatím věcmi nedotčeni, skriptování zde znamená, že systém sám automaticky upravuje obtížnost podle toho, jak dobře anebo špatně si hráč vede. A to nám prosím EA léta tvrdilo, že tam nic takového není…

Důkaz je ale zjevný – jeden z uživatelů webu Reddit se vrtal v souborech FIFA 17 a zjistil mezi dalšími věcmi „super sub“. Tedy řádek, jenž naznačuje použití „team chemistry“, jenž samo je spojeno s momentem:

//— team chemistry (0-100) (used in momentum)

Celé by to souviselo (a zapadalo) i do zjištění dalších lidí. Tak namátkou, jeden hráč EA Sports Spain si všiml, že hra dynamicky upravuje stejnou věc v závislosti na vašich úspěších.

Developeři se na to odkazují jako na „adaptivní náročnost“, pročež pár hráčů nyní rozjelo kampaň nazvanou #explainfifamomentum doufajíce, že FIFA okomentuje nějak „neexistující“ funkci.

Hráči jsou z celé věci dost nešťastní, protože podobná věc penalizuje dobrý výkon. Kdokoliv právě prohrává toho totiž může snadno využít. Do toho ještě platby za bonusový obsah, no, EA má co vysvětlovat…

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*