Po zrušení Scalebound jeho producent odešel z firmy

J.P. Kellams odešel z japonské pobočky společnosti Platinum Games a to po nějakých deseti letech velmi kvalitní spolupráce.

Na prohlášení vystaveném na jeho Instagramu se Kellams nechal slyšet, že je vděčný svému rodnému studiu za to, že zde mohl vyvíjet a pracovat na věcech jako je Bayonetta, MadWorld a Scalebound. Odchází údajně  z důvodu aplikace své kreativity někde jinde, ne proto, že byl snad vyhozen.

Ale nechme promluvit přímo něj: „Před patnácti lety jsem přišel do Japonska, abych zde splnil svůj dětský sen a vyrobil hry s mými hrdiny. Bylo jedno jak těžký se nějaký den zdál, vždy po příchodu do kanceláře jsem byl ohromený kreativitou okolo mě, nemluvě o radosti, jakou mi moji spolupracovníci během let přinesli. Je těžké říci všem z Platinum Games sbohem, ale nové výzvy jsou součástí mého DNA nadešel čas na výzvy nového typu, o kterých se pochopitelně neopomenu zmínit. “

Kellams opouští Platinum Games v poměrně těžké chvíli – nedávno zde byl zrušen jeho ambiciózní titul pro Xbox One a PC jménem Scalebound. Zda tedy celá věc jakkoliv souvisí s druhou je záhadou.

Na druhou stranu, tohle by pro něj jistě byla velmi osobní věc – dělat na hře se stovkou dalších developerů a ve finále vše dojde zrušení, to si jen těžko nelze brát k srdci…

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*