Sony obhajuje své rozhodnutí blokovat PS4 cross-play s Xbox One a Nintendo Switch

A logo of Sony Corp is seen outside its showroom in Tokyo February 5, 2014. Japanese electronics maker Sony Corp warned it expects a net loss of 110 billion yen ($1.1 billion) this fiscal year as it absorbs restructuring costs linked to its moves to exit the personal computer business. Picture taken February 5, 2014. REUTERS/Yuya Shino (JAPAN - Tags: BUSINESS LOGO) - RTX18A18

Společnost Sony se v těchto dnech dostala pod solidní palbu ze strany hráčů poté, zamítla podporu pro mezi-platformní multiplayer u řady PS4.

Během E3 2017 se firma Microsoft nechala slyšet, že multiplatformní multi-player bude i u jejího Minecraftu. Totéž uvedlo i Nintendo pro Switch, kde to konkrétně bylo pro hru „Rocket League“ ze stáje Psyonixu.

Ani v jednom seznamu ale není PS4, takže proč se k tomu Sony vlastně rozhodlo?

V kostce řečeno, je to sice věc, kterou již platforma předvedla kdysi v minulosti (myšleno multi-player multiplatformní), takže jistě by to zvládli i zde. Problém je ale někde jinde.

Jde o to, že nikoho nezajímají hry, ale peníze akcionářů, takže jeho největší majitelé se zkrátka rozhodli, co je pro platformu Sony a potažmo i její hráče nejlepší…

Také padlo cosi o tom, že hráči mimo univerzum PS4 nejsou pod přímou kontrolou Sony a jejích her, takže nelze pak garantovat kvalitu zážitku jako na domácí platformě.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář