Vývoj hry God of War na PS4 „jde dobře, ale hekticky“

Hra God of War je již čtvrtým dílem v této dlouho běžící adventurní sérii exkluzivní pro PS řadu. A prý slibuje být radikálním odklonem od této předpokládané a hráči očekávané zkušenosti.

Jak moc dramatické, mohl by se jeden zeptat? No, tak třeba by se dalo konstatovat, že předchozí díly měly téměř arkádovitý styl hry a prvky. Dříve jste došli do oblasti, pobili nepřátele a pokračovali vesele dále (lineárně). Díl čtvrtý slibuje jistý odklon – mají zde údajně být alternativní cesty.

Ředitel vývoje Cory Barlog potvrdil na Twitteru jednomu fanouškovi, že demo skutečně zobrazuje alternativní cesty k cíli, takže na každý pád budou i v konečně hře. Odmlčení autorů v poslední době prý též rozhodně neznamená, že by snad ve vývoji nějak umdlévali, je tu prý jen problém s tím, že jsou hry dnes gigantické a jejich vývoj řádně hektický.

Řada hráčů je toho názoru, že si autoři mohou dát na čas, pokud to znamená, že jejich zážitek bude o to lepší. Mimochodem, God of War PS4 bude vydán exkluzivně pro PS4 a to v roce 2017.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*